Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu rehber, öğrencilerin sosyal-duyuşsal ve bilişsel becerilerini geliştirmek amacıyla ders öncesi ısınma etkinliklerini içermektedir. Amaç, öğrencilerin derse zihinsel ve duygusal olarak hazırlanmasını sağlarken, empati, iletişim ve duygu farkındalığı gibi becerileri desteklemektir. Etkinlikler...
Bu etkinlik, öğrencilerin değerleri sadece öğrenmesini değil, hissetmesini ve içselleştirmesini amaçlayan yaratıcı bir çalışmadır. Öğrenciler, beyin fırtınası yaparak bir değeri derinlemesine düşünür, zihin haritası oluşturarak kavramlar arasındaki bağları keşfeder ve son olarak grup...
Derse başlamadan önce yapılan bu kısa etkinlikler, öğrencilerin dikkatini toplar, motive eder ve sınıfa adapte olmalarını kolaylaştırır. Yeni müfredata ait öğrenme çıktıları temel alınarak hazırlanmıştır. Aşağıdaki bağlantıdan "Birlikte Yaşamak" öğrenme alanı ile ilgili ısınma etkinliklerine göz...
Bu rehber, öğrencilerin sosyal ve duyuşsal becerilerini geliştirmek amacıyla ders öncesi ısınma etkinliklerini içermektedir. Amaç, öğrencilerin derse zihinsel ve duygusal olarak hazırlanmasını sağlarken, empati, iletişim ve duygu farkındalığı gibi becerileri desteklemektir. Etkinlikler kısa...
Bu ders planı, öğrencilerin Mustafa Kemal’in doğduğu dönemde Osmanlı Devleti’nin siyasi, ekonomik ve sosyal koşullarını yaşayarak öğrenmelerini amaçlamaktadır. Geleneksel anlatım yöntemlerinin ötesine geçerek, tarihî olayları canlandırma, empati kurma, yaratıcı yazma ve görselleştirme gibi...
Bu etkinlik, öğrencilerin değerleri sadece öğrenmesini değil, hissetmesini ve içselleştirmesini amaçlayan yaratıcı bir çalışmadır. Öğrenciler, beyin fırtınası yaparak bir değeri derinlemesine düşünür, zihin haritası oluşturarak kavramlar arasındaki bağları keşfeder ve son olarak grup...
Fikir Kalesi etkinliği, öğrencilerin bireysel düşünme, akran tartışması ve sınıf paylaşımı aşamalarından geçerek eleştirel düşünme ve iletişim becerilerini geliştirmelerini sağlayan etkili bir öğretim stratejisidir.
Bu etkinlik sayesinde öğrenciler:
Eleştirel düşünme ve problem çözme...
Fikir Kalesi etkinliği, öğrencilerin bireysel düşünme, akran tartışması ve sınıf paylaşımı aşamalarından geçerek eleştirel düşünme ve iletişim becerilerini geliştirmelerini sağlayan etkili bir öğretim stratejisidir.
Bu etkinlik sayesinde öğrenciler:
Eleştirel düşünme ve problem çözme...
Bu etkinlik, öğrencileri gerçek dünya sorunlarıyla düşünmeye, tartışmaya ve yaratıcı çözümler üretmeye teşvik eden eğlenceli bir beyin fırtınası sürecidir.
Tek başına düşün!
Arkadaşlarınla fikirlerini paylaş!
Birlikte en iyi çözümü üret!
Bu yöntemle öğrenciler:
✅ Eleştirel ve yaratıcı düşünme...
Bu etkinlik, öğrencileri gerçek dünya sorunlarıyla düşünmeye, tartışmaya ve yaratıcı çözümler üretmeye teşvik eden eğlenceli bir beyin fırtınası sürecidir.
Tek başına düşün!
Arkadaşlarınla fikirlerini paylaş!
Birlikte en iyi çözümü üret!
Bu yöntemle öğrenciler:
✅ Eleştirel ve yaratıcı düşünme...
"Altı Altı", öğrencilerimizin düşünme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan, 6 Şapka Düşünme Tekniği temelli bir etkinliktir. Etkinlik, öğrencilerin farklı bakış açılarıyla düşünmelerini sağlayarak, yaratıcı problem çözme, empati kurma ve analitik düşünme gibi önemli becerileri kazanmalarına...
"Altı Altı", öğrencilerimizin düşünme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan, 6 Şapka Düşünme Tekniği temelli bir etkinliktir. Etkinlik, öğrencilerin farklı bakış açılarıyla düşünmelerini sağlayarak, yaratıcı problem çözme, empati kurma ve analitik düşünme gibi önemli becerileri kazanmalarına...
"Altı Altı", öğrencilerimizin düşünme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan, 6 Şapka Düşünme Tekniği temelli bir etkinliktir. Etkinlik, öğrencilerin farklı bakış açılarıyla düşünmelerini sağlayarak, yaratıcı problem çözme, empati kurma ve analitik düşünme gibi önemli becerileri kazanmalarına...
Fikir Kalesi etkinliği, öğrencilerin bireysel düşünme, akran tartışması ve sınıf paylaşımı aşamalarından geçerek eleştirel düşünme ve iletişim becerilerini geliştirmelerini sağlayan etkili bir öğretim stratejisidir.
Bu etkinlik sayesinde öğrenciler:
Eleştirel düşünme ve problem çözme...