Nasıl Ders İşliyorsunuz?
Öncelikla MEB hazırladığı kitaplarla öğrencilere bilgi vermeyiniz daha doğrusu az ama öz bilgi veriniz diyor.Kanaatimce doğru olanıda bu.
Fakat 7.sınıf kitaplarında Osmanlı Devletini öğle bir ele almışlar ki akıllara zarar.Biraz empati kurarak düşünelim; öğrenci ilk defa gördüğü bu konuyu bu kadar dağınık anlatımla düzgün bir şekilde anlaması yani kavramı mümkün değil.
Sınava baktığımızda gerçekten de sorular için az ama kavrama düzeyinde bilgi, bol yorum istiyor.
Ben olabildiğince klavuz kitap dışına çıkmıyorum.Klavuz kitap harici bilgi çok az veriyorum.Gerekli yerlerde ders notu ile takviye ediyorum.Ders anında eskiden hiç not tutturmazdım şimdi çok küçük notları bazen tutturuyorum.Onuda önce ben ders notu tutulması gereken konuyu yada bilgiyi anlatıyorum sonra öğrencilere ne anladıysanız yazın diyorum.Asıl olarak dersi soru cevapla işliyorum.
Derslerin sürekli sunu, yada etkinlik, video üzerinden işlenmesi biraz bana zor geliyor.Bu şekilde ders aslında çok iyi fakat bizim öğrenciler o kadar uyarmamıza rağmen derse sıfır hazırlıkla geliyor.Öğrenci konuya, sunuya, fransız.Hali ile bir anda o konular gözünün önünde film şeriti gibi geçiyor.
Öncelikla MEB hazırladığı kitaplarla öğrencilere bilgi vermeyiniz daha doğrusu az ama öz bilgi veriniz diyor.Kanaatimce doğru olanıda bu.
Fakat 7.sınıf kitaplarında Osmanlı Devletini öğle bir ele almışlar ki akıllara zarar.Biraz empati kurarak düşünelim; öğrenci ilk defa gördüğü bu konuyu bu kadar dağınık anlatımla düzgün bir şekilde anlaması yani kavramı mümkün değil.
Sınava baktığımızda gerçekten de sorular için az ama kavrama düzeyinde bilgi, bol yorum istiyor.
Ben olabildiğince klavuz kitap dışına çıkmıyorum.Klavuz kitap harici bilgi çok az veriyorum.Gerekli yerlerde ders notu ile takviye ediyorum.Ders anında eskiden hiç not tutturmazdım şimdi çok küçük notları bazen tutturuyorum.Onuda önce ben ders notu tutulması gereken konuyu yada bilgiyi anlatıyorum sonra öğrencilere ne anladıysanız yazın diyorum.Asıl olarak dersi soru cevapla işliyorum.
Derslerin sürekli sunu, yada etkinlik, video üzerinden işlenmesi biraz bana zor geliyor.Bu şekilde ders aslında çok iyi fakat bizim öğrenciler o kadar uyarmamıza rağmen derse sıfır hazırlıkla geliyor.Öğrenci konuya, sunuya, fransız.Hali ile bir anda o konular gözünün önünde film şeriti gibi geçiyor.