- Katılım
- 21 Ocak 2007
- Mesajlar
- 8,846
- Puanları
- 683
- Yaş
- 48
- Konum
- Denizli
- Web sitesi
- www.sosyalbilgiler.biz
İL DIŞI İLİŞİK KESME İŞLEMLERİ VE YAPILMASI GEREKENLER
1. Kararname okula geldikten sonra kişiye tebliğ edilir ve ilişik kesme işlemleri başlar.
2. 4 tane personel nakil bildirim formu hazırlanır ve altına kararname eklenir.
3. Yolluk evrakları hazırlanır.
4. Personel nakil ve kararnameyi içeren 4'lü set ile İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gidilir.
5. Destek Şube Sgk'den düşüm işlemini yapar.
6. Bu belge Şube Müdürü, İl/İlçe (İlde Müdür Yardımcısı olabilir.) Milli Eğitim Müdürüne ve son olarak da Malmüdürü/Defterdara imzalatılır.
7. Daha sonra İnsan Kaynakları Şubesine 4'lü setten 1 veya duruma göre 2 takım evrak teslim edilir.
8. Kalan iki set evraktan 1 tanesi eski okula teslim edilir.
9. Kalan son 1 takım evrak ile yeni okula göreve başlamak için teslim edilir ve göreve başlanır.
10. Yeni okul göreve başlama yazısını DYS üzerinden İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne yazar.
11. Bu göreve başlama yazısı İnsan Kaynakları ve Destek Şubeye gittiği için bu şubelere başvurulur.
12. Bu şubeler KBS işlemlerini (maaş, promosyon vb. için) ve göreve başlama/sgk giriş işlemlerini yapar.
13. İl dışı tayinlerde ilişik kestikten sonra 15 gün içinde göreve başlamanız gerekmektedir.
Yeni görev yerinizde başarılar. Hayırlı olsun.
1. Kararname okula geldikten sonra kişiye tebliğ edilir ve ilişik kesme işlemleri başlar.
2. 4 tane personel nakil bildirim formu hazırlanır ve altına kararname eklenir.
3. Yolluk evrakları hazırlanır.
4. Personel nakil ve kararnameyi içeren 4'lü set ile İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gidilir.
5. Destek Şube Sgk'den düşüm işlemini yapar.
6. Bu belge Şube Müdürü, İl/İlçe (İlde Müdür Yardımcısı olabilir.) Milli Eğitim Müdürüne ve son olarak da Malmüdürü/Defterdara imzalatılır.
7. Daha sonra İnsan Kaynakları Şubesine 4'lü setten 1 veya duruma göre 2 takım evrak teslim edilir.
8. Kalan iki set evraktan 1 tanesi eski okula teslim edilir.
9. Kalan son 1 takım evrak ile yeni okula göreve başlamak için teslim edilir ve göreve başlanır.
10. Yeni okul göreve başlama yazısını DYS üzerinden İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne yazar.
11. Bu göreve başlama yazısı İnsan Kaynakları ve Destek Şubeye gittiği için bu şubelere başvurulur.
12. Bu şubeler KBS işlemlerini (maaş, promosyon vb. için) ve göreve başlama/sgk giriş işlemlerini yapar.
13. İl dışı tayinlerde ilişik kestikten sonra 15 gün içinde göreve başlamanız gerekmektedir.
Yeni görev yerinizde başarılar. Hayırlı olsun.