2012-2013 5.Sınıf Sosyal Bİlgiler I.Dönem I.Yazılı-YEPYENi-

2012-2013 5.Sınıf Sosyal Bİlgiler I.Dönem I.Yazılı-YEPYENi-

Merhaba. Eline sağlık hocam. Genel anlamda başarılı; fakat son kısımda F bölümünde, Ayder yaylası vb yerlerin nerede olduğunu çocuk bilmek zorunda mı?
Birinci soruda karıncalarla analoji kurmuşsunuz. Neden çocuğun gerçek hayatını tercih etmediniz. Ben bu konuda örnek sorularımı paylaşabilirim dilerseniz. HOşçakalın.
 
2012-2013 5.Sınıf Sosyal Bİlgiler I.Dönem I.Yazılı-YEPYENi-

5.sınav düzeyinde çok başarılı bir çalışma olmuş.Tebrik ederim
 
2012-2013 5.Sınıf Sosyal Bİlgiler I.Dönem I.Yazılı-YEPYENi-

serbuharali' Alıntı:
Merhaba. Eline sağlık hocam. Genel anlamda başarılı; fakat son kısımda F bölümünde, Ayder yaylası vb yerlerin nerede olduğunu çocuk bilmek zorunda mı?
Birinci soruda karıncalarla analoji kurmuşsunuz. Neden çocuğun gerçek hayatını tercih etmediniz. Ben bu konuda örnek sorularımı paylaşabilirim dilerseniz. HOşçakalın.

Sayın hocam, F bölümünde yer alan ülkemizin tarihi ve doğal güzellikleri, "1. Çevresindeki ve ülkemizin çeşitli yerlerindeki doğal varlıklar ile tarihî mekânları, nesneleri ve yapıtları tanır." kazanımı altında veriyoruz. Ayrıca MEB sınavlarda soruyor. Kazanımı baz aldığımız için öğrenci bilmek zorunda. Hepsini mi bilmek zorunda? Elbette ki hayır. Ama önemlilerini bilmek zorunda.

Karıncalarla analoji konusuna gelince, çevresindeki gruplarla ilgili yeterli düzeyde bilgi veriyoruz. Ancak bu şekilde örnekler vererek çocuğun dünyasını zenginleştirmek amaçlanıyor. Farkeden bir durum göremiyorum.

Sizin sorularınıza gelince bu güne kadar neden sitede hiç paylaşımda bulunmadınız çok merak ettim. Örnek sorularınız var ise paylaşın ki ülkemizde görev yapan tüm öğretmen arkadaşlarımız ve öğrencilerimiz yararlansın.
 
2012-2013 5.Sınıf Sosyal Bİlgiler I.Dönem I.Yazılı-YEPYENi-

ellerinize sağlık...
 
Geri
Üst