Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhaba arkadaşlar... 8.sınıf vatandaşlık ve demokrasi eğitimi sınavını inkılap tarihi sınavının içinde yapabilir miyiz? yada ayrıca mı yapıyoruz? Ayrı yapıyorsak dönemde kaç sınav yapabiliriz?
2. soru : 8. sınıf inkılap sınavını dönem de 2 mi yapıyoruz yoksa,3 sınav mı yapıyoruz.?Teşekkürler...