Bir ücretlinin Günlüğü
bende 2sene atama bekleyip ücretli öğretmenlik yapmıştım. iyi bilirim yaşadıklarını bide en kötüsü okuldaki kadrolu öğretmenlerin senden hiçbir üstünlükleri olmadığı halde sana üstünlük taslamalarıdır çok zoruma gitmişti azmettim Allah a şükür atandım darısı seninde...