Arama sonuçlarınız

  1. Z

    8. sınıf vatandaşlık ve demokrasi eğitimi sınavı

    merhaba arkadaşlar... 8.sınıf vatandaşlık ve demokrasi eğitimi sınavını inkılap tarihi sınavının içinde yapabilir miyiz? yada ayrıca mı yapıyoruz? Ayrı yapıyorsak dönemde kaç sınav yapabiliriz? 2. soru : 8. sınıf inkılap sınavını dönem de 2 mi yapıyoruz yoksa,3 sınav mı yapıyoruz.?Teşekkürler...
Geri
Üst