2012 – 2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI FATİH ORTAOKULU 6/B SINIFI İKİNCİ DÖNEM SONU FAALİYET RAPORU
ŞUBAT :
1) Öfkeyi uygun ve uygun olmayan biçimlerde ortaya koymanın sonuçlarını açıklar.
2) Öfkelendiğinde gevşeme ve nefes egzersizlerini kullanır.
MART :
1) Gerektiğinde reddetme davranışı gösterir. (“Reddedebilirim” etkinliği)
2) Hatalarının sonuçlarını değerlendirerek düzeltme yollarını belirler.
3) Her haftanın öğrencileri seçilerek öğrenciler ödüllendirildi.
4) Öğrencilere Rehber Öğretmen Özleyiş Gürbüz tarafından “Verimli Ders Çalışma” semineri verildi.
5) Öğrenciler vücut temizliği hakkında bilgilendirildi.
6) Sınıftaki rehberlik panosu yeni bilgilerle düzenlendi.
NİSAN :
1) Kitle iletişim araçlarından uygun biçimde yararlanmanın önemini fark eder.
(“Kitle iletişim araçları” etkinliği)
2) Okuldaki derslerin mesleklerle olan ilişkisini açıklar.(“ Ders ve meslek ilişkisi” etkinliği)
3) Veli toplantısı yapılarak,velilerle öğrencilerin durumu hakkında konuşuldu.
4) Her haftanın öğrencileri seçilerek öğrenciler ödüllendirildi.
5) Sınıftaki rehberlik panosu yeni bilgilerle düzenlendi.
6) Öğrenciler meslekleri tanıttılar ve bu konuda bilgilendiler.
MAYIS :
1) Okul ihtiyacına göre belirlenen bireyi tanıma tekniği uygulandı.
2) Her haftanın öğrencileri seçilerek öğrenciler ödüllendirildi.
3) Sınıftaki rehberlik panosu yeni bilgilerle düzenlendi.
4) Öğrencilerle “Arkadaşlık ve dostluk” kavramları tartışıldı.
5) Öğrenciler “Kendini Düzgün İfade Edebilme” konusunda bilgilendirildi.
HAZİRAN :
1) Yaz tatilini verimli geçirmenin yolları hakkında öğrenciler bilgilendirildi.
2) 2012 – 2013 Eğitim Öğretim yılındaki sınıfın durumu değerlendirildi.
3) Yıl sonu faaliyet formu uygulandı.
4) Yıl sonu faaliyet raporu hazırlandı.
ŞUBAT :
1) Öfkeyi uygun ve uygun olmayan biçimlerde ortaya koymanın sonuçlarını açıklar.
2) Öfkelendiğinde gevşeme ve nefes egzersizlerini kullanır.
MART :
1) Gerektiğinde reddetme davranışı gösterir. (“Reddedebilirim” etkinliği)
2) Hatalarının sonuçlarını değerlendirerek düzeltme yollarını belirler.
3) Her haftanın öğrencileri seçilerek öğrenciler ödüllendirildi.
4) Öğrencilere Rehber Öğretmen Özleyiş Gürbüz tarafından “Verimli Ders Çalışma” semineri verildi.
5) Öğrenciler vücut temizliği hakkında bilgilendirildi.
6) Sınıftaki rehberlik panosu yeni bilgilerle düzenlendi.
NİSAN :
1) Kitle iletişim araçlarından uygun biçimde yararlanmanın önemini fark eder.
(“Kitle iletişim araçları” etkinliği)
2) Okuldaki derslerin mesleklerle olan ilişkisini açıklar.(“ Ders ve meslek ilişkisi” etkinliği)
3) Veli toplantısı yapılarak,velilerle öğrencilerin durumu hakkında konuşuldu.
4) Her haftanın öğrencileri seçilerek öğrenciler ödüllendirildi.
5) Sınıftaki rehberlik panosu yeni bilgilerle düzenlendi.
6) Öğrenciler meslekleri tanıttılar ve bu konuda bilgilendiler.
MAYIS :
1) Okul ihtiyacına göre belirlenen bireyi tanıma tekniği uygulandı.
2) Her haftanın öğrencileri seçilerek öğrenciler ödüllendirildi.
3) Sınıftaki rehberlik panosu yeni bilgilerle düzenlendi.
4) Öğrencilerle “Arkadaşlık ve dostluk” kavramları tartışıldı.
5) Öğrenciler “Kendini Düzgün İfade Edebilme” konusunda bilgilendirildi.
HAZİRAN :
1) Yaz tatilini verimli geçirmenin yolları hakkında öğrenciler bilgilendirildi.
2) 2012 – 2013 Eğitim Öğretim yılındaki sınıfın durumu değerlendirildi.
3) Yıl sonu faaliyet formu uygulandı.
4) Yıl sonu faaliyet raporu hazırlandı.