www.devo.com.tr adresinde öğretmenler gününe özel eğitim materyallerinde çeşitli indirimler vardır.

Merhaba Ziyaretçi

testkutusu

Yılbaşı Şarkısının Tersten Okunuşu

'Serbest Kürsü' forumunda sevimli tarafından 23 Ağustos 2007 tarihinde açılan konu

  1. sevimli

    sevimli "İyilik büyüktür, küçükte olsa" Üye

    Katılım:
    2 Mart 2007
    Mesaj:
    562
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ödül Puanları:
    16
    Bu adresi girin ve play a basın müziği dikkatlice dinleyin sonra revers e basın ve tekrar daha dikkatli dinleyin.. Korkunç Bir Ses Geliyor Çok Dikkatli Dinleyin


    http://www.yonkis.com/mediaflash/reverse.htm
     
  2. naciyee

    naciyee Misafir Ziyaretçi

    Yılbaşı Şarkısının Tersten Okunuşu

    Hocam bu ne yaa ödüm koptu walla süper bişi tebrik ederim
     
  3. mujolex

    mujolex Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2007
    Mesaj:
    6
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Yılbaşı Şarkısının Tersten Okunuşu

    ÖLÜYODUM BEEE NEYDİ O. OLMAZ KARDEŞİM. KALBİ OLAN VAR. GERÖÇKETEN GİDEBİLİRDİM.

    NEYSE GENEDE İYİ DÜŞÜNÜLMÜŞ
     
  4. nimet hoca

    nimet hoca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2007
    Mesaj:
    50
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Yılbaşı Şarkısının Tersten Okunuşu

    BAZI ARKADAŞLAR HASTA BU SİTEDE...
    LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKATLİ OLALIM
     
  5. _ZeYnEP_

    _ZeYnEP_ Misafir Ziyaretçi

    Yılbaşı Şarkısının Tersten Okunuşu

    ;) ÇOKK GÜZELLL
     
  6. sukriye

    sukriye Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2008
    Mesaj:
    41
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Ya kusura bakmayında çok gereksiz ve saçma bir şey böyle önemsiz ve insanı korkutan şeylerin bu güzel sitede olmasını istemiyoruz.Lütfen biraz daha dikkatli davranalım.
     
  7. musagokhan

    musagokhan Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesaj:
    41
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    HOCA ARIZA MISIN SEN YA. KİM SENİ BU HALE SOKTU MEB Mİ :) ALLA ALLA TİTREDİM VALLA
     
  8. Efeyim Efe

    Efeyim Efe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesaj:
    73
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ödül Puanları:
    6
    ben bu konuya daha önce bakmıştım ama şimdi gene baktım ve korkmamak elde değil korkmudan titredim yani
     

Bu Sayfayı Paylaş