www.devo.com.tr adresinde öğretmenler gününe özel eğitim materyallerinde çeşitli indirimler vardır.

Merhaba Ziyaretçi

testkutusu

2007-2008 6.sınıf 6.ünite Demokrasinin Serüveni

'Demokrasinin Serüveni' forumunda narin tarafından 25 Nisan 2008 tarihinde açılan konu

  1. narin

    narin Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesaj:
    671
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    16
    HERKESE SELAM
     

    Ekli dosyalar:

  2. erkanisanmaz

    erkanisanmaz Site Yöneticisi Site Yetkilisi Admin

    Katılım:
    20 Ocak 2007
    Mesaj:
    5,360
    Alınan Beğeniler:
    932
    Ödül Puanları:
    113
    2007-2008 6.sınıf 6.ünite Demokrasinin Serüveni

    Çok teşekkür ederiz hocam. Sizin bu çalışmalarınızı öğrencilere dağıtıyoruz Ayrıca sunu hazırlarken de bizlere yardımcı oluyor. Hem öğretmenlere hem de öğrencilere büyük bir hizmet vermiş oluyorsunuz
     
  3. narin

    narin Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesaj:
    671
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    16
    mesajınız beni duygulandırdı.kendi öğrencilerimle birlikte başka öğrencilere ve öğretmen arkadaşlara da faydalı olduğumu bilmek beni mutlu ediyor.ben de teşekkür ediyorum :)
     
  4. kocamurat

    kocamurat Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    ;D harika çok teşkür
     
  5. ahmet1453

    ahmet1453 Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2007
    Mesaj:
    11
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Değerli hocam gerçekten hazırlamış olduğunuz ders notları hem bizim hem de öğrencilerimiz için çok faydalı oluyor.Paylaşımınızdan dolayı size çok teşekkür ediyorum.
     
  6. narin

    narin Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesaj:
    671
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    16
    bu şekilde dönütler almak çok hoş.ben de teşekkür ediyorum
     
  7. GÝZLÝ MABED

    GÝZLÝ MABED Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    BANA BU SUNULAR NASIL İNDİRİLİYO ANLACAK VAR MI ???ÇÜNKÜ BANA DAHA YENİ BİLGİSAYAR ALINDI....NERDEYSE HİÇ BİŞİ BİLMİYOM.....LÜTFEN[td][td][tr][tr][color=p[SIZE=16px][size=12pt][/SIZE][/size]urple][/color][/tr][/tr][/td][/td]
     
  8. elfglcgl

    elfglcgl яeηη ηicнт deм нiηтeянeя..deя aucн oнηe Dicн gLücк Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesaj:
    35
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    selam hocam bende çankırıdayım
     
  9. AHMET OKAN

    AHMET OKAN Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2007
    Mesaj:
    623
    Alınan Beğeniler:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Teşekkürler arkadaşım.
     
  10. birben

    birben Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesaj:
    55
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    hazırladığınız ders notları çok güzel özenle hazırlanmış ne kadar teşekkür etsek azdır.
     
  11. sosyal-bilgiler

    sosyal-bilgiler Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2007
    Mesaj:
    36
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    teşekkür ederim. emeğinize sağlık. siz olmasanız napardım bilemiyorum.çalışmalarınızda başarılar
     
  12. narin

    narin Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesaj:
    671
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    16
    Çok teşekkür ediyorum.
     
  13. milanbaros

    milanbaros Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesaj:
    290
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    16
    muhteşem notlar hazırlıyorsunuz hocam size çok teşekkür ederim
     
  14. FARUK

    FARUK Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2007
    Mesaj:
    51
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Narin hanım çalışmalarınız için teşekkür ederim. Slayt hazırlarken kullanıyorum.
     
  15. narin

    narin Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesaj:
    671
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    16
    Emeğe saygı duyan bütün arkadaşlar,notlarımı güle güle kullanın.
     
  16. narin

    narin Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesaj:
    671
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    16
    Emeğe saygı duyan bütün arkadaşlar,notlarımı güle güle kullanın.
     
  17. dilaranur75

    dilaranur75 Çalışkan Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2007
    Mesaj:
    467
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    teşekkür ederim
     
  18. sena2000

    sena2000 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesaj:
    50
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Narin Hocam çalışmalarınız için çok teşekkürler.Hem bizlere hemde öğrencilerimize çok faydalı oluyor.
     
  19. Loyalty

    Loyalty Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2007
    Mesaj:
    17
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    çalışmalarınız mükemmel hocam. Ellerinize sağlık teşekkürler
     
  20. nokta

    nokta Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesaj:
    95
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    teşekkürler
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş